BTW, är hemma från skolan nu!

Jag slutade inte nyss men jag kom hem nyss :D jag slutade faktiskt prick 13.37 xD är det inte ganska komiskt? Iallafall vi fick först lyssna på rektorn när hon gick runt och babbla om massa rättvisa o ja ni fattar, sen fick vi träffa våran nya klass! Jag kom i en trevlig liten klass med bara tjejr :P heheh! Vi fick också en liten rundtur runt om i skolan och jag kan bara säga EN SAK! JAG KOMMER GÅ VILSE HELA FÖRSTA VECKAN :O F*N vad STORT det är :O tur att stil och trendarna och frisörerna har ett eget hus! Men som sagt på de andra lektionerna kommer jag gå vilse :O !

BTW, ang röstningen på mig i veckans blogg! Den/DE som röstar på mig får en länkning i min blogg om ni lämnar en kommentar om att ni har kommentera :)

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom Ihåg Mig!