Okej nu gör vi så här!

När jag började med att göra desinger visste jag inte att SÅ många var intresserade av de (jag klagar inte på att de är många jag tycker de är jätte kul att så många vill ha). Men! Alla som har lämna en kommentar ang design får lov o skicka ett mail till mig om design ist för de blir så rörig och jag vet inte vem som var först osv. Så skicka till min mail så tar jag hand om beställningarna i den ordningen som mailen ligger, den som mailar först får sin design först osv..!

Klicka på denna ikon i menyn för att skicka till min mail!
Postat av: alice

förlåt för att jag komenterar om det här för du vill ju inte det, men den där länken funkar typ inte så jag kan inte klicka :(

för du är grymt bra på att göra designers !

förlåt igen..

2010-08-16 18:21:02
Blogg: http://alicealicia.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hejsan! Min data är rent cp, så jag kan inte se vad det är för ikon man ska trycka på. Förlåt så hemskt mycket, men skulle du vilja göra en header åt mig?

2010-09-23 20:21:45
Blogg: http://josefinesekarlsson.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom Ihåg Mig!