Kort skoldag !

Idag var min skoldag inte värst lång! Soft!

07:25 gick jag till busshållplatsen och vänta på att bussen skulle komma och hämta upp mig, det var kallt att stå där och vänta tidigt på morgonen!

Min fina skugga! Det var fortfarande mörkt!!^^

Första lektionen var spanska -.- *suck*! Men lektionen som var efter är rätt okej, vill ju lära mig engelska bra! Robyn var också med på lektionen! *smile* Men inte Ronja hon var i Stockholm idag kulkul för henne! *smile*


Engelskan var min sista lektion för idag! Softis! skulle till tandläkaren 11:10 och jag hade inte tagit med mig min tandborste från pappa så jag gick hem till mamma och hämtade min tandborste som jag har där *hihi* Och när jag skulle låsa dörren märkte jag att det var stora istappar ovanför dörren, precis där man står och låser!


Läskigt! tänk om de skulle ramla ner när någon ska låsa upp dörren, inte kul de!

Efter min "stora" upptäckt ^^ så gick jag vidare till tandläkaren ^^ när jag väl var där och hade anmält att jag var där så smet jag in på toan och borsta tänderna *smile*


Efter mitt tandläkarbesök så drog jag och Robyn och käka pizza *smile* (jag skulle bara plasta in tänderna så jag kunde äta direkt efter) *hihi* Robyn var så snäll så hon bjöd mig på en pizza och dricka till super snällt!


Efter att vi hade käkat klar så var det 2 tim kvar till bussen skulle gå, och jag var trött på mitt långa hår så vi gick och kolla om någon drop in salong hade tid och de hade dem !


Tycks!?

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom Ihåg Mig!