Längdskidor!

Idag på idrotten åkte vi skidor *hihi* och denna gång åkte hela klassen för långt men vi kom i tid iaf, och det är ju bra iaf *smile*. Men jag och brudarna kom ju 2 min för sent till nästa lektion ist, så vi passade på att gå till åkra på hemvägen och köpte ett äpple till våran lärare så att hon inte skulle bli så jätte arg *hihih* och de blev hon inte heller Super !


Bilden vart lite suddig men de får ni leva med ^^. Hon la äpplet på sin karteder ^^

Ja nu sitter jag och Robyn hemma hos mig och chillar lite ^^, jag ska packa mina grejer som jag ska ha med mig till pappa ! Sen efter att jag har packat så vet jag inte vad vi ska göra !
Postat av: aleeekz

har aldrig hört att man kan pa längd skidor på idrotten :O .



haft en bra dag?



(tävlingar på bloggen)

2010-01-20 08:32:49
Blogg: http://voffsen.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom Ihåg Mig!