Seeeg skoldag

Kom hem från skolan för en timme sedan, gud vad det är segt att gå till halv 4. Jag, Robyn och Ronja bestämde ju att vi skulle träffas efter skolan och typ söka gymnasium och plugga lite men när jag kommer hem och säger att jag ska gå, så frågar Niklas vadå gå? Och då kommer jag på att jag hade ju lovat att ta hand om fredrich medans han och Classe skulle träna så det vart inget med brudarna idag *snyft*. Men det finns ju flera dagar *smile*.


Jag har tänkt på att jag ska göra min blogg lite intressantare för som det ser ut nu så är den ganska ointressant och jag vill ju ha flera besökare ! Så jag ska börja knäppa lite mera kort från min vardag och lägga ut!

Idag har jag knäppt lite kort från syslöjden ! *smile*

Söta Robyn *smile*


Löve You Babe *smile*

Söta Robyn och hennes Iphone!




Mina ben *smile*                       Min och Robyns Stickning! *hihi*

 

Sen knäppte jag ett kort på mitt öga *smile* ^^



Icu ! *hihi*

Jo idag insåg jag att det skulle vara skiiit kul att bli journalist! Knäppa massa kort och skriva artiklar runt bilderna ! *hihi*

Postat av: RihN

Men jag ser ut som en litte mupp!

Är det nog som blir söt på kort är det du och Ronja förstås:)

Du skulle nog passa som det så som du tog kort i dag:)

Gjorde iget att du skulle vara barnvakt skulle tydligen vara det också fast lite senare..

2010-01-14 20:27:40
Blogg: http://rihn.blogg.se/
Postat av: RihN

Ajusteälskar bilden på ditt öga!

2010-01-14 20:28:17
Blogg: http://rihn.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom Ihåg Mig!