Löshår

Tänkte satsa på lite löshår igen (: men denna gång löshår som sitter hela tiden pallar inte sätta i med clips varje morgon, sen har mitt andra löshår blivit för kort för mitt hår, så det ha ju växt lite iaf men jag vill ha längre!!!


om ni letar efter löshår besök denna sida väldigt bra kvalité på håret!

om ni ska köpa nailhair så rekomenderar jag att ni köper start paketet som innehåller allt ni behöver för att få en bra kvalité på håret, såvida ni inte redan har de grejer som behövs.


startpaketet innehåller:

1 ST FUSIONTÅNG / VÄRMETÅNG
1 ST INSTRUKTIONS DVD (hur du fäster löshår)
2 ST SKYDDSPLATTOR
4 ST HÅRKLÄMMOR
1 ST BORTTAGNINGS TÅNG
2 ST FINGERSKYDD
1 ST LÅNG SKYDDSPLATTA
1 ST PINNKAM

Hoppas mina tips glädjer er (:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom Ihåg Mig!