Dag tre!

oopppss missade dag två, men men.. Idag kl 14 ska vi rida på elefanter! (klockan är 8 i sverige då) ^^. Och igår var på något place som heter Saladan ^^ Fanns inte så mycket att göra där men jag gjorde ett kap! Jag köpte 3 par linser, linsvätska och ögondrop för 350 sek i sverige kostar ett par linser 300 spen :O Så jag tjäna på det :D!!
Jonathan och pappa badar! Själv kan man ju inte bada för självklart så ska man första dagen på semestern få sin jävla mens...-.- Och jag tog inte med mig några tamponger, o självklart så är detta ett tampong fritt land! finns tamefan inga tamponger nånstans :O hade jag haft de så hade jag ju iaf kunnat bada :(
Hehe ser ni någon skillnad? ;D Ena ögat har en blå lins :P

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom Ihåg Mig!