Scooter

Har för typ en timme sedan vart ute med snöscootern det var okej, snöscooter är inte riktigt min grej med pappa ville att vi skulle åka ut på en liten picknick med den så jag följde med ändå (: men sen tog vi ju med oss bobben och det var kul att åka efter scootern med den *hihih*. Jonathan knäppte lite bilder medans vi var ute!

Här har vi precis kommit fram, vi ska till och fika d:
Här har jag nyss åkt bobb efter scootern ^^ pappa skulle vända scootern därför sitter jag inte på (:

Jag ville se hur djup snö det var och man kan ju säga att det var djup snö ^^ eller vad säger ni? (;
Postat av: Lina

När jag ändå är inne tänkte jag lämna en liten kommentar :)

Kul blogg du har föresten.

Kolla gärna mina tävlingar & de på fin blogg



Kram

2010-03-06 22:55:22
Blogg: http://lina.bubbleroom.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom Ihåg Mig!