JAAA!

Men hahha!! Var nyss på step up träning xD (Mammas fel det var hon som drog med mig) Och man kan ju säga att det inte vart så lyckat! ^^ Mamma trodde ju att step up basic skulle vara för lite kondition så hon valde att gå på step up medium så jag hängde lixom med för att jag har i läxa att träna ett pass. Man kan ju säga att jag inte fick det passet gjort (inte mamma heller), det började enkelt och man hängde med o allt men sen när dom börja snurra runt plattan o ja u name it då vart det lixom ÖÖHMM okej! Då stod jag och mamma där som två fån o sa till varanda "Vi kanske skulle gå på basic först xD" Det slutade med att vi fick gå därifrån med våra plattor efter halva passet ^^
Så Ett tips till er som vill börja med step up BÖRJA med basic ^^

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom Ihåg Mig!