okej jag tänkte köra en liten tävling!!

Folk gillar ju tävlingar där man får en länkning! (Ta del av ca 1000 unika läsare!)

Följ introduktionerna för att delta!



2. Klicka på "Gilla knappen" (facebook konto krävs)
3. Sprid denna länk (http://www.pluggmusik.se/spellistor/keelas-musik) vidare på din blogg/facebook Whatever!
4. lämna en kommentar i detta inlägg, så att jag vet vem jag ska länka!



SEN ÄRE KLART :D




Jag kommer länka alla som tryckt på "gilla knappen" fram till den 3/12-10!

Och den som spridit länken mest kommer få en "Veckans blogg" länk i min meny på Söndag NÄSTA VECKA! (v.43). Och för att jag ska veta att just dina läsare har tryckt på gilla knappen be dom att lämna en kommentar i din blogg!!

LYCKA TILL!!!


Postat av: 17 år och ung mamma

Vill du ha chans att bli dagens blogg kolla då in min blogg, du får en extra lott om du tipsar om det på din blogg :)



Ställ gärna även några frågor i min frågestund som finns lite längre ner på bloggen :)

2010-10-24 13:07:22
Blogg: http://paulinagavelin.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom Ihåg Mig!