Duktig

Nu känner jag mig väldigt duktig!
Jag har vart ute med hunden plockat ur och i diskmaskinen och bytt på kaninburen, jag känner mig väldigt duktig! *fniss*

Och idag har jag laddat in ny och bra musik på min ipod, så nu behöver jag inte tjata ut en och samma låt^^ innan jag fixa ny musik tjatade jag ut en av mina låtar det var typ bara den låten som var bra!

Imorn är det nationella prov igen *suck* . Har gjort nationella läsförståelse i svenska och muntligt i engelska! Läraren sa att jag låg på mvg nivå på engelskan! känns som en lättnad att få höra de *smile*.



Jag vill ha en system kamera!!! och så vill jag ha en iphone.. *hihi*
det känns som att jag behöver hitta något jobb, Jag vill ha så mycket grejer som jag inte kan få och måste spara till, och det är inte så lätt att spara på barnbidraget när man måste köpa andra behövande grejer för de!
Postat av: Emma mårgård

har en tävling, veckans blogg, kommentera om du vill vara med, sen meddelar jag dig om du kommer med, sen raggar du röster:)

vinsten blir typ;



* äran;)

* länkar på andras bloggar+min

* jag klottrar ner din blogg överallt

* länkar i kommentarer

* kke en headder om du vill ha, om det går då:)

* kke ngt mer:)

2010-02-10 21:40:17
Blogg: http://domandra.webblogg.se.webblogg.se/
Postat av: amanda

håller med, en systemkamera skulle vara kul att haa.

2010-02-17 20:28:52
Blogg: http://amandaandersson.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom Ihåg Mig!