Äntligen FREDAG!

Nu är det äntligen FREDAG, gud va skönt att slippa skolan ett tag ! Fast denna helg blir till och plugga då men.. Har Engleska prov på tisdag Spanska läxa på tisdag och Matte prov på måndag... Nästa vecka börjar bra känns det som..*suck*

Ja idag så började min dag med en skrikande väckarklocka ^^ . Jag gick upp och klädde på mig och så här blev det! *smile*



Tycks ? *smile*

Ja sen gick jag ner till köket i förhoppning på att det inte skulle vara så kallt ute, och gissa vad ? Det var bara -5 SUPER !



VINTER TA SLUT!

Och så klart är jag kommer till skolan och kollar schemat så är spanska första lektionen -.- Spanska ärrr DÖÖÖÖtrist *suck*



Visst har jag fin spanska bok? *smile*

Men de som är skönt med fredagar är att våran So lärare har gett oss en extra lunch så vi kan äta tidigare och då när den riktiga lunchen är så har vi som en håltimme *smile*. Och då passade jag på att ta lite kort *hihi*

Söta Robyn kunde inte hålla sig för skratt när jag sa att hon skulle försöka att bara sitta normalt ^^



I Still Löve You Babe ! <3

Och så ville jag ha med Ronja på bild men jag fick absolut inte ta kort på henne *snyft*. But I Still Löve You Babe !
Men jag tog ett till kort på mina ögon *smile*



*hihi* Jag vet att ni tycker om mina ögon (a)
Postat av: RihN

Svar: Du får väl försöka ta mer bilder när jag inte se så att det inte blir som det vart idag då jag inte kunde sluta skratta:)

Tror du kommer bli bra som journalist!



Tycker jag ser ut att ha ett stort skrattanfall xD

2010-01-15 22:47:33
Blogg: http://rihn.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom Ihåg Mig!