Dålig uppdatering

Denna veckar har jag vart väldigt dåliig på att uppdatera min blogg men jag har inte känt någon ork eller lust att göra det denna vecka. Men o andra sidan så har det inte hänt något märkvärdigt heller så var det bra med de också *fnisss*.

Jag kom nyss hem från Steffie (moster) hon har ju fått en liten bebis så vi var och hälsa på lilla Anton *smile* trevligt var det *hihihi*.

Igår var jag i västerås också, där köpte jag 1 par jeans 2 par jeanstights en ny skinnjacka och min efterlängtade plattång *SMILE*


Någon som har något bra förslag på vad man kan skriva om i sin blogg? *fniss*
Postat av: Carro

Skulle också behöva en ny plattång alltså..



Snygg blogg! :)

2010-02-03 09:52:42
Blogg: http://clundstrom.webblogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom Ihåg Mig!