Söndag !

Söndag söndag tråkiga söndag.Som vanligt så är söndagen den segaste dagen, vaknar på morgonen äter frukost och sätter mig vid datan *smile*. Jag har fått Ronja att bli beroende av contrylife också *hihi*, så nu kommer hon att nörda de också!

Igår gjorde vi inte så jätte mycket mer än data, data, data *smile*. Och godiset tog slut på lördagmorgonen så jag har vart jätte sugen på godis i 2 dagar nu!!!

Ronja lämnar mig idag också så jag kommer få sitta och nörda själv efter kl 8 när hon lämnar mig *snyft*.

Juste, de som inte hade firat mig när jag fyllde år firade mig igår, så av Magnus fick jag 300 kr, och av Patrik fick jag en ny datamus, en bukett rosor och 200 kr så nu har jag råd att köpa plattången som jag vill ha och ändå ha kvar hela barnbidragen denna månad !!!!!! *smile*


Den plattången ska jag köpa *hihih*
Postat av: c

jag har den ;o skit bra plattång

2010-01-24 18:00:02
Blogg: http://imupsidedown.blogg.se/
Postat av: PHOTONERDEN

Sugen på en ny design? Har en tävling på min blog, kolla in vetja! Ha det bäst

2010-01-24 21:54:37
Blogg: http://photonerden.blogg.se/
Postat av: RmBdesign

Men gumman ;O jag är inte beroende =P Har inte spelat nå mer ju xD du fick mig att spela den där skiten i typ en halv dag xD

Puss på dig iaf =)

Ps! kommer till skolan imorn (torsdag) men bara tills lunchen.....

2010-01-27 12:37:41

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom Ihåg Mig!