Dagens..

Då har man nyss duscha då! Alltid lika härligt att duscha!!
Dagens outfit! Causal!
Linne & tights från H&M!
BTW, Denna vecka (som det inte är så mycket kvar på)  kommer jag enbart att ha Cam bilder och mobil bilder eftersom att jag inte orkade blogga tidigare så tog jag inte med mig min kamera sladd :(
<script type="text/javascript" src="http://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"></script>
<script type="text/javascript" src="http://static.blogg.se/shared/js/script.js"></script>
<script language="JavaScript" type="text/javascript"><br />
<!– Begin<br />
var message="Nej nej! Mina bilder!! SÅ LÅT BLI!!!";<br />
if (navigator.appName == ‘Microsoft Internet Explorer’){<br />
function NOclickIE(e) {<br />
if (event.button == 2 || event.button == 3) {<br />
alert(message);<br />
return false;<br />
}<br />
return true;<br />
}<br />
document.onmousedown=NOclickIE;<br />
document.onmouseup=NOclickIE;<br />
window.onmousedown=NOclickIE;<br />
window.onmouseup=NOclickIE;<br />
}<br />
else {<br />
function NOclickNN(e){<br />
if (document.layers||document.getElementById&&!document.all){<br />
if (e.which==2||e.which==3){<br />
alert(message);<br />
return false;<br />
}}}<br />
if (document.layers){<br />
document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN);<br />
document.onmousedown=NOclickNN; }<br />
document.oncontextmenu=new Function("alert(message);return false")}<br />
//  End –><br />
</script>

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom Ihåg Mig!