Det är sjukt hur desperata folk kan vara :O

Den här killen adda min msn igår och idag skriver han så här:

Killen:
vill du ses

Jag:
nej :P

Killen:
är jag ful

Jag:
nej men jag träffar inte folk från msn :D

Killen:
okej men vad bor du då

Jag:
västerås

Killen:
okej kan åka ditt upp

Jag:
gör de du :D de blir nog kul för dig :D

Killen:
mm
ska vi ses då

Jag:
nej :D

Killen:
vf

Jag:
jag sa de tidigare träffar inte folk från msn :O

Killen:
om du känner mig

Jag:
men jag kommer inte lära känna dig?^^ för man kan inte påstå att man känner en person som man snackat med på msn ^^

Killen
okej
Jag tycker att det är sjukt hur desperata vissa kan vara :O

Slänger ut en liten fin bild på mig också :D

Postat av: jocy

haha det e bara o inte acceptera folk man inte känner :) jag får såna varje dag o jag svarar nej på alla ;)

2010-10-25 22:42:04
Blogg: http://jocypocy.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom Ihåg Mig!