Nu är jag hemma igen!

Har varit borta hela dagen, det är därför bloggningen inte har legat på topp! Först var jag en sväng till västerås lillebror & pappa skulle klippa sig, & Jonathan hittade någon tröja också :) sen åkte jag till Farmor hon bjöd oss på middag! Trevligt trevligt :)
Postat av: sofie

Hej allt bra?



Vill uppmärksamma dig om en namninsamling emot alla dessa självmordssajter, gå gärna in och skriv under (länken finns i min blogg) Jag förlorade min lillebror i självmord när han var 18år ung och idag är det ca 1500 personer per år i sverige som tar sina liv, 1500 familjer som drabbas av samma sak som jag och min familj drabbats av. Så snälla, hjälp mig i kampen att få slut på alla dessa självmordssajter där folk får tips och råd på hur dom kan ta sina liv!



Kram/Sofie



(förlåt för kommentaren om du inte är intresserad)

2010-10-17 19:38:08
Blogg: http://sofiiestyle.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom Ihåg Mig!