Usch hatar söndagar :C

Söndagar är en sån dag som man har lust o spy på!! Usch vad jag hatar dom, man har aldrig något o göra och om man har det så är det alltid städa eller läxa. Inget kul lixom! Och sen vet man att det snart är MÅNDAG vilket innebär tillbaka till skolan, nu har ju jag tur som har en rolig lektion direkt på morgonen (HANTVERK) :D. Men iallafall bara tanken att man får lov o gå upp tidigt :(.

Usch nej! Nu ska jag och mamma min kolla på lite film sen är det nog säng dags! Så hare gött sötisar så hörs vi imorgon! :*
Heheh jag bjuder på en gammal bild från när jag hade "sidecuuttt" ^^
Jag saknar det lite, men samtidigt inte :P
Postat av: louise

fin blogg du har!

hoppas du får en bra måndag:)

2010-10-25 10:24:49
Blogg: http://vmoslouiise.blogg.se/
Postat av: Crazyshit

Vill du veckans blogg hos mig? Jag har runt 2 0000 unika besökare per dag! Gå in och anmäl dig :)

2010-10-25 12:21:49
Blogg: http://bellezzaish.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom Ihåg Mig!